Пн - Пт 09:00 - 18:00
  • UA
  • RU

Пожежна безпека місць заряджання електромобілів

Пожежна безпека місць заряджання автомобілів

На сьогоднішній день в Україні активно набуває популярності використання електромобілів та інших електричних транспортних засобів в якості повсякденного засобу пересування. Згідно з аналітичними даними компанії «IRS Group», на сьогоднішній день в Україні зареєстровано близько 18000 електромобілів та облаштовано близько 600 електрозарядних станції і з кожним місяцем ці цифри збільшуються.

Зараз в Україні на офіційному сайті Мінрегіону України представлено для ознайомлення другу редакцію ДБН Б.2.2-ХХ:20ХХ «Планування та забудова територій» на заміну уже діючому ДБН Б.2.2-12:2018 «Планування і забудова територій».

Одним із нововведень є вимоги щодо місць улаштування електричних зарядних станцій (ЕЗС), а також унормована класифікація ЕЗС за їх типами в залежності швидкості зарядки батарей. Також в проекті ДБН зазначається, що ЕЗС можуть бути як комбінованого (суміщені с АЗС, СТО, гаражами, стоянками), або окремо розташовані в місцях громадського відвідування та значного навантаження автотранспорту.

Дані вимоги та нововведення є надзвичайно актуальними для України, проте поза увагою залишається питання нормативно-правового забезпечення пожежної безпеки таких об’єктів, зокрема облаштування таких місць первинними засобами пожежогасіння, вимоги до матеріалів стін на яких влаштовують ЕЗС, мінімальні протипожежні відстані до суміжних об’єктів та організаційні заходи. Враховуючи, що більша частина електромобілів в Україні потрапляють уже вживаними, а відповідно мають більший ризик виникнення несправностей, питання забезпечення вимог пожежної безпеки під час облаштування відкритих місць паркування і зарядки електромобілів, їх експлуатації, а також місць зарядки електромобілів у комплексі інших приміщень в будівлях та спорудах є досить актуальним.

Таким чином, постає перспективне завдання досліджень з вивчення вітчизняного та іноземного досвіду експлуатації легкових електромобілів, а також набуття досвіду проектування об’єктів зберігання та зарядки сучасного електротранспорту. При цьому питання розробки нових державних будівельних норм має включати зацікавленість держави в розвитку даного сектору інфраструктури, а також інші зацікавлені сторони, в тому числі самих автовиробників або реалізаторів електромобілів.

Залишити відповідь

Увійдіть або заповніть поля нижче. Ваш e-mail не буде опублікований. Обов'язкові поля позначені*