Пн - Пт 09:00 - 18:00

Проблемні питання експлуатації спеціальної протипожежної техніки для районів висотної забудови

Проблемні питання експлуатації спеціальної протипожежної техніки для районів висотної забудови

Експерти компанії «Шілд-Фаєр» уважно відслідковують усі зміни, що стосуються державних будівельних норм. Як нам стало відомо, на минулому тижні на засіданні науково-технічної секції Мінрегіону України розглядалась остаточна редакція ДБН Б.2.2-ХХ:20ХХ «Планування та забудова територій» на заміну уже діючому ДБН Б.2.2.-12:2018 «Планування і забудова територій». В цілому документ було позитивно прийнято фахівцями та спеціалістами у сфері будівництва, проте під час розгляду було піднято питання, яке на початку, як здавалося, на пряму не стосувалося пожежної безпеки, а саме вантажопідйомність мостів та шляхопроводів.

 Під час засідання секції фахівці звернули увагу, що на сьогоднішній день під час проектування звичайних мостів та шляхопроводів для міст, передбачається навантаження від транспорту не більше 12-13 тон на вісь, при цьому в новій редакції ДБН Б.2.2-ХХ:20ХХ «Планування та забудова територій» регламентовано передбачати у найкрупніших та крупних містах в районах висотної забудови конструкцію дорожнього покриття пожежного проїзду необхідно проектувати з урахуванням розрахункового навантаження від автодрабини або автопідйомника: не менше 15 т на вісь, загальна маса                  53 т, тиск виносної опори 13,9 кг/см2.

Дана проблема є надзвичайно актуальною, враховуючи кількість нових висотних будинків, а також те, що в містах України уже існує та функціонує ряд спеціальної протипожежної техніки, наприклад колінчаті підйомники із загальною масою близько 48 тон та навантаженням на вісь близько 14 тон.

Таким чином, перед містами із висотною забудовою постає нове завдання, а саме під час проектування нових мостів та шляхопроводів врахування навантаження від спеціальної пожежно-рятувальної техніки, а також розробки, або оновлення методик проведення таких розрахунків та актуалізації відповідних будівельних норм з проектування мостів та доріг.

Залишити відповідь

Увійдіть або заповніть поля нижче. Ваш e-mail не буде опублікований. Обов'язкові поля позначені*